tisdag 10 mars 2009

En tisdag med mycket tankar och lite känslor

En konstig-känsla-dag;
Jag gick upp tidigt, stressade för att hinna till tentan i tid, satte mig och skrev ekonomin tiden ut, åkte till Greg och tog en nap, vi åt på indisk restaurang, sedan åkte jag till scandinavium för att träna och nu är jag hemma för att plugga vidare till nästkommande tenta som är på fredag, nämligen; Flervariabel. Sen är jag fri att dagdrömma igen, då kan jag glömma alla dessa jobbiga och konstiga tankar. Det går inte att tränga bort vissa saker när stressfaktorn är hög.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas gårdagens tenta kändes bra. ska hålla tummarna för dig på fredag oxå. längtar tills de lugnat ner sig för dig så du kan kommer hit =) du är toppen didem o det är tråkigt utan dig! TA HAND OM DIG! kärlek! /sofia