lördag 9 januari 2010


Jönköping; Mastersängen är min, no mercy!! Hemma på söndag med en guldpeng runt halsen.

Jag observerar min omgivning. Förutsättningar, en del har det andra inte, men mitt tankesätt lyder, du kan om du vill. Jag iakttar handlingar. Irritationer bland människor i mitt umgänge, de som försöker få sin vilja igenom och de som ifrågasätter dem. Jag betraktar misstag. Skitsnack, ett enkelt sätt att få ut aggressioner, fult och onödigt. Tips; Ät inte gul snö!

Omgiven av giriga människor som inte uppskattar vänskap. Kan du snälla knacka på min axel och säga imorgon blir en bättre dag?

1 kommentar:

camilla sa...

heyy Didem!!! Hade jag inte vart så klantig hade vi undrat vad fan vi sysslade med tillsammans!! :) Det är inte lång tid kvar nu faktiskt.. bara det roliga kvar!! håll ut håll ut!! och den när allt är över tar vi oss en sup !! you have my word!!! pussss ps! du får åka med oss när du vill :) ds!